همکاری در فروش فروشگاه اینترنتی یزد ممنتو بدین شکل است که افرادی که قصد گذاشتن محصول در سایت ما و فروش اینترنتی محصولات خود را دارند، می توانند از طریق پر کردن فرم تماس یا شماره تماس 09135168091 با ما در ارتباط باشند.

هم چنین افرادی که میخواهند از طریق سایت ما و محصولات فروشگاه کسب درآمد داشته باشند، میتوانند از طریق پر کردن فرم تماس به ما اطلاع دهند.

 

 

همکاری در فروش

همکاری در فروش

 

 

اگه قصد فروش محصولات خود را به صورت اینترنتی دارید و میخواهید از این طریق کسب درآمد داشته باشید، با ما در ارتباط باشید. در صورتی که محصولات شما مورد تائید قرار گرفت، بابت نحوه همکاری و گذاشتن محصولات شما در فروشگاه اینترنتی یزد ممنتو به شما اطلاع خواهیم داد. تمام سعی ما این است که محصول با کیفیت و قیمت مناسب را در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان خود ارسال کنیم.

با این سیستم خیلی از کسب و کارهای سنتی و قدیمی که کمی از رونق افتاده، جان تازهی خواهد گرفت. اگه تولیدیی دارید یا محصولی برای ارائه دارید، میتوانید جهت رونق کسب و کارتان روی فروشگاه ما حساب کنید.

افرادی هم که نیاز به کسب و کار خانگی دارند میتوانند از طریق شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنند. بدین صورت است که با گذاشتن عکس محصولات فروشگاه ما در اینستاگرام خود یا کانال تلگرامشان مشتری جذب کنند و بابت هر سفارش مشتری از ما پورسانت دریافت کنند. 

این مدل کسب و کار مدتهای طولانی است که در خارج از کشور انجام می شود، امروزه در ایران این کسب و کارها رونق زیادی گرفته و صاحبان کسب و کار و بازاریابان هر دو از این راه به درآمدهای ملیونی و ملیاردی رسیده اند. اگه محصولی برای فروش دارید یا میخواهید فروشنده محصولات ما باشید، برای شروع به کار فقط کافیه با ما در ارتباط باشید.